Pro copywritery

mastermind

pro copywritery

Síla sdíleného know-how

copywriter a copymentor Roman Věžník

Intenzivní urychlovač vašeho copywriterského rozvoje.

Online.
Bez cestování.
Se zkušenými kolegy.
Pod taktovkou ostříleného průvodce.

Co vám přinese mastermind pro copywritery

Až 5 různých pohledů na každé téma

Trápí vás nějaký copywriterský problém? Zasekli jste se na mrtvém bodě? Stojíte na rozcestí a potřebujete nasměrovat? Požádejte kolegy o zpětnou vazbu na své plány, trable nebo zapeklité situace. Dostanete nezaujatý pohled od ostatních členů a také ode mě.

Konstruktivní diskuze

Uzavřená skupina stejně zaměřených lidí poskytne bezpečné prostředí pro přínosné diskuze – jak v online setkáních, tak v chatu. Řešit lze nejen čistě copywriterské záležitosti, ale také můžeme společně ladit systém vaší práce, vybírat nejvhodnější nástroje pro vaše potřeby nebo pomáhat s rozmary klientů.

Nakouknutí pod pokličku kolegů

Ze společných setkání si vždy odnesete víc než jen zpětnou vazbu na vaše téma. Obohatí vás také návrhy na řešení situací, se kterými se potýkají ostatní copywriteři. AHA momenty vám ale přinesou už i vaše přípravy na online setkání.

Přehledný soupis všech odkazů a doporučovaných materiálů

Během setkání zazní spousta tipů na osvědčené aplikace, kvalitní zdroje informací nebo přínosná školení. Všechno budu průběžně doplňovat do sdíleného dokumentu. Na konci mastermindu tak budete mít všechny tipy přehledně v jednom souboru a budete se k nim moci kdykoliv vrátit.

Nové kontakty, parťáky a třebas i přátelství

Spousta společně strávených hodin vybuduje víc než jen dočasnou známost. Absolventi mastermindů mnohdy zůstávají v kontaktu i nadále. Radí se, přehazují si nadbytečné poptávky, doporučují si odborníky z dalších oborů a občas se i sejdou při práci na společných projektech. No, a z toho všeho se může vyklubat i pěkné přátelství.

Možnost pokračovat v mastermindu pro pokročilé

Ještě komornější prostředí můžete zažít v mastermindu pro pokročilé. Dostanou se do něj jen absolventi základní verze. Zaměříme se na pokročilejší témata a probereme je do větší hloubky. Brány mastermindu pro pokročilé se otevírají jen jednou ročně maximálně čtyřem účastníkům.

Jaký byl mastermind pro copywritery 2023?

Jak to probíhá

6 tříhodinových online setkání

Každý měsíc se sejdeme na 3hodinovém videohovoru. Délky se bát nemusíte. Uteče to jako voda. Konkrétní termíny vybereme podle možností účastníků. Ale už teď je jasné, že to bude vždy v pracovní den (kromě pátku) od 9:00 do 12:00.

4 evergreenová témata

Během čtyř setkání dopodrobna rozebereme témata, která řeší snad každý z nás: 1. sebepropagace a získávání klientů; 2. práce na zakázkách a komunikace s klienty; 3. cenotvorba a zdražování; 4. time management a efektivita práce. Pravda, témata to jsou pořád dost široká. Proto pomocí hlasování dopředu rozhodnete, na která konkrétní podtémata se zaměříme.

2 Q&A setkání

Po každém druhém tematickém setkání nás čeká formát otázek a odpovědí. To je skvělý prostor na probrání všeho, co se neobjeví v tematických setkáních. Trápí vás něco specifického? Pracujete na něčem netradičním? Chystáte nový projekt a chcete zjistit, co na váš nápad říkají kolegové? Přesně to jsou situace jako stvořené pro Q&A setkání.

Maximálně 5 účastníků + 1 průvodce

Na každém setkání vám poskytnou svůj pohled na věc nejprve vaši kolegové. Své rady a doporučení nakonec přidám i já. Ke slovu se vždy dostanou všichni, takže z každého setkání si odnesete až pět různých názorů.

Podpůrná online diskuze

Po celý půlrok můžete s ostatními průběžně diskutovat v uzavřené online skupině. Můžete v ní ale také s předstihem nadhodit téma, které chcete probrat na online schůzce, aby se na něj mohli ostatní dobře připravit. Ve skupině můžete rovněž sdílet svoje pokroky, poznatky, tipy...

Mastermind povede Roman Věžník

copywriter Roman Věžník kouzlí se slovy

Jsem copywriter na volné noze. Textovou osvětu šířím zdarma na blogu i v projektech Přepišme.toCopyhubky. Píšu svérázný newsletter o copywritingu.

Natáčím Kouzla pro copywritery. Založil jsem Copypátečníky – uzavřenou skupinku pokročilých copywriterů. Můžete mě znát z konferencí CopyCamp, Czech Online Expo,  z TV Na volné noze nebo z pořadů Sám sobě marketérem nebo Copýtko.

V roli průvodce jsem vedl už 50+ mastermindových akcí. V roli účastníka mám za sebou 20+ mastermindů. Dobře tedy znám i pohled z druhé strany.

Model prověřený Copypátečníky

Mastermindový model používáme také na většině setkání Copypátečníků. To je skupinka pokročilých copywriterů, kteří se vzájemně posouvají pomocí online meetingů i průběžných diskuzí v uzavřené online skupině. Tady jsou ohlasy na mastermindové večery:

Setkávání Copypátečníků jsou jako láska se zadanou dívkou. Víte, že z časových důvodů a osobního života dalších účastníků se úplně nemůžete setkávat každý den, ale o to víc se těšíte na společné minuty (už nejsem nejmladší...), které pokaždé končí nadmíru uspokojivě, až se vám nechce zase zpátky domů.
Martin Klusoň
Martin Klusoň
marketingový ředitel v KROUPAHELÁN
Mastermind formát jsem si oblíbil jako profesní kruh důvěry a povolený know-how doping v jednom. Otvírá dveře ke zkušenostem ostatních účastníků, inspiruje a pomáhá vidět copywriterská zadání z různých úhlů pohledu. Pokud potřebujete vykročit z izolace a ze zajetí vlastních pracovních stereotypů a probrat pracovní výzvy v přátelském prostředí, budete se na každé sezení mastermindu určitě těšit. Jako já.
Jsem rok a půl na volné noze. To s sebou nese dvě nevýhody. Zaprvé už kolem sebe nemám kolegy z agentury, se kterými bych mohla probrat, co nového v oboru. Zadruhé je pořád spousta oblastí, ve kterých jako relativně čerstvý volnonožec tápu a řeším je metodou pokus-omyl. S obojím mi Copypátečníci pomáhají. Konečně mám bandu, se kterou pravidelně probíráme názory a nápady, sdílíme tipy a rady, a já mám pocit, že v tom volnonožení nejsem tak úplně sama. Navíc si vážím toho, že společný čas využíváme do poslední kapičky, protože nemusíme probírat copyzáklady a můžeme stavět na tom, co už všichni umíme a víme.
I když nejčastěji (a rád) tvořím sám, nejlepší inspiraci do další práce vždycky posbírám od kolegů z oboru. A v tom jsou naše copy-setkání a diskuze nedocenitelné. Dobrá konstruktivní facka mě prostě nakopne líp než vodka s Red Bullem. A to poplácání po zádech od někoho jiného než sebe samého je taky tak nějak příjemnější. Roman Pokustón Věžník ukázal, že není jen kouzelník přes slova, on to ten kluk umí i s vedením akcí. A za to dík!
Do Copypátečníků jsem šel po hlavě, sotva jsem si ten nápad přečetl. Zkrátka jsem tam chtěl být. Co chtěl, musel! Měl jsem za to, že to bude pecka. A měl jsem dobrý čuch – je to pecka! Z každého setkání s partou kopíků odcházím s haldou papírů, popsaných koncentrovaným, neředěným know-how a dobrými nápady. Každé setkání odšpuntovává i mě samotného, vždycky mě posune, nakopne, usměrní. Není moc míst, kde dostanete šanci nakouknout do hlavy lidem, kteří v ní něco mají. Byl jsem tehdy zatraceně chytrý, že jsem se hned přihlásil.

Cena copy mastermindu

 14 900 Kč

1 den v mastermindu stojí jako 1 filtrovaná káva.

Co je v ceně​

Co když se mi mastermind nebude líbit?

Co říkají absolventi

Vzpruha pro duši copywritera

Mnoho copywriterů trpí v určité fázi svého vývoje narušenou sebedůvěrou. Obvykle v začátku své kariéry, ale někoho to nepustí nikdy.

Z vlastní zkušenosti mohu říct, že pomáhá vytvořit si svůj copy kruh bezpečí a sdílet v něm s dalšími copywritery strasti našeho řemesla. Jako třeba v Mastermindu Romana Věžníka. Tahle setkání byla nejlepší investicí do mého zdravého rozumu a podnikání.

Zjistíte, že nejste sami. Zjistíte, že některé nároky a požadavky, které se na vás sypou, opravdu nejsou rozumné. Zjistíte, že nejste blázen.
Upřímně? Byla jsem ráda, že tenhle mastermind po půl roce skončil. Za těch šest měsíců jsem byla úplně kreativně vyfluslá. Roman s kolegyněmi mě totiž namotivovali k přechodu na profesionální webový stránky, otevření nový služby s úctyhodným názvem „mentoring“, sepsání prvního newsletteru a naplánování strategie pro točení videí. Jako sorry, to je trochu moc práce na jednu tužku, ne?!

Ne. Pokud tedy máte po ruce parťáky, kterým bez obav můžete svěřit i svoje nejtajnější sny a oni vás s nimi nevyhejtujou. Naopak. Podpoří, dají konstruktivní zpětnou vazbu, poplácají po zádech. Věří vám, když vy sami tápete. Mají vás rádi, i když se zrovna tváříte jak píchlá guma.

A ty peníze? Vrátily se mi díky všem tipům a podpoře ještě před koncem mastermindu. A to chceš taky!
Konzultovat svou práci, pracovní procesy, podnikání a obecně život copywritera-freelancera s lidmi z oboru vnímám jako velmi přínosné. A to byl také jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla absolvovat mastermind Romana Věžníka.

Všechna setkání byla velmi inspirativní. Mohli jsme probírat jakákoliv témata, od konkrétních postupů, když textujeme web, přes osvědčené nástroje a aplikace, cenotvorbu až po prevenci proti vyhoření a plány do budoucna.

Každé setkání bylo unikátní a bylo velmi příjemné sdílet zkušenosti a nápady s kolegy z oboru. Kromě toho, že byly mastermindy přínosné po profesní stránce, byly příjemné i po stránce lidské. Celkově se nesly v duchu uvolněné a důvěrné atmosféry, ve které jsme se mohli zeptat na jakýkoliv dotaz a sdílet jakoukoliv zkušenost.

Tento mastermind ráda doporučuji všem copywriterům, kteří se chtějí posunout kupředu, podívat se na svou kariéru z různých úhlů a získat odpovědi na otázky, které jim nedají spát.
Terka pred mastermindom: „Hmm, nemám žiadnu tému, neviem, čo by som tam riešila... ale predsa mi to nemôže ublížiť, keď to má toľko dobrých recenzií a Roman vraj dokáže čarovať.“

Terka po masterminde: „Ty vole, to bol nářez... už chápem, prečo nikto nemá rád kúzelníkov.“

Nie, teraz vážne. Tento mastermind je fakt #popitchi a aj keď (ne)vieš čo so svojím životom a prácou, otvorí ti to oči, naolejuje copywriterské prsty a vyčistí bedňu. 🤯

Okrem toho, že som získala plno čarovného know-how a začala mať viac v pitchi, som prišla na svoje prednosti a konečne si uvedomila, čo ma baví a čím chcem na svojej jednej chromej voľnej nohe ohúriť ľudí (tým svojím novým brandom asi nie). Z každého mastermindu som odchádzala s nahlodaným mozgom a plným kapesní... ehm – zápisníkom.

K tomu ma vždycky podporilo hejno nadšených a podobne zmýšľajúcich ľudí, ktorí dávali nielen moje šialené ja, ale aj super nápady a rady. 🤓

A Roman, ten to s mentorovaním (a ženským kolektívom) fakt vie. Tak nepitch... nečakaj a kupuj! 😏
Jestli něco, tak tohle!

Roman je upřímný, spolehlivý, otevřený a zkušený.

Mastermind pro zvídavé a zvědavé p-savce dokáže pořádně nakopnout.

Když se mu to povedlo u mě, povede se to i u vás. To si pište.
Roman Nakopávač je strůjcem mojí písmenkové (r)evoluce, která začala kurzem cenotvorby a pokračovala copy mastermindem. I když jsem původně měla ze 3hodinových videohovorů obavy a děsila jsem se, že nebudu umět na témata ostřílenějších kolegů smysluplně reagovat, nakonec to byla moc příjemná a maximálně užitečná zkušenost.

Kromě 4 daných témat jsme mohli přijít s jakýmkoliv vlastním dilematem, ke kterému jsme dostali cenný vhled od všech zúčastněných včetně Romana. Navíc v úžasně podporující a otevřené atmosféře. Jízda v tomhle urychlovači částic know-how je za mě povinnou atrakcí na vaší cestě vzhůru.

Chci do mastermindu pro copywritery

Co vás ještě zajímá

Není začátečník jako začátečník. 😉 Jestli začínáte na volné noze, ale jinak už za sebou máte roky marketingového psaní, rozhodně pojďte do mastermindu.

Pokud ale teprve coby copywriter začínáte sbírat zkušenosti, dejte tomu ještě čas. Aspoň rok intenzivní práce. Ať máte ostatním účastníkům taky co dát. Mezitím vám s rozvojem rád pomůžu třeba formou konzultací či mentoringu.

Důvěra se v mastermindu buduje postupně, ale celkem rychle. Uvidíte, že s každým dalším měsícem se sami budete chtít víc a víc otevřít. Není divu. Všem účastníkům jde o to stejné – v kruhu důvěry probrat to, co je trápí, s čím si nevědí rady nebo v čem si nejsou jistí.

Bé je správně! Na začátku online setkání se sice pravidelně zeptám, co se vám od minule povedlo, ale mastermind rozhodně není přehlídkou chlubílků. Naprostou většinu času si radíme, dáváme zpětnou vazbu, vymýšlíme možná řešení problémů a dělíme se o vlastní zkušenosti i know-how.

Kdepak. Vím, že to tak v některých konceptech mastermindu chodí, ale nejsme ve škole. Aspoň ne v té staré, kterou jsme asi všichni zažili. Během online setkání určitě dostanete spoustu impulzů na to, co byste mohli udělat. Jestli se do toho ale opravdu pustíte, to bude jen a jen na vás. 

Rozhodně. Většinou řešíme řemeslné věci, dělíme se o osvědčené postupy, přinášíme tipy na aplikace či nástroje, dáváme si zpětnou vazbu…

A když přijde řeč třeba na cenotvorbu nebo práci s klienty? Překvapí vás, jak inspirativní může být pohled z opačného břehu. Jak pro volnonožce, tak pro agenturní copywritery.

Brány mastermindu se otevírají jen jednou ročně. Jestli o něj máte skutečný zájem, s přihláškou neváhejte. Jakmile se obsadí všechna místa, nezbude vám, než si počkat.

Jen co mi závazně potvrdíte, že se chcete celý půlrok copywritersky rozvíjet, pošlu vám zálohovou fakturu. Najdete v ní i QR kód, díky němuž je platba extrémně jednoduchá a rychlá. Jakmile mi přistanou dukáty na účtu, pošlu vám poděkování a klasickou fakturu.

Napište. Domluvíme se.

Jasně. Kromě mastermindu vám můžu pomoci prostřednictvím konzultací a mentoringu nebo si můžeme pořádně posvítit na vaše texty. Každé má svoje. Výběr je na vás. Nejste si jisti, která forma se nejlépe hodí pro vaše záměry a cíle? Napište mi. Probereme to společně.

Všechna práva vyzvoněna. | Copywriter Roman Věžník