Trápí vás nějaký copywriterský problém? Zasekli jste se na mrtvém bodě? Stojíte na rozcestí a potřebujete nasměrovat? Požádejte kolegy o zpětnou vazbu na své plány, trable nebo zapeklité situace. Dostanete nezaujatý pohled od ostatních členů a také ode mě.
Uzavřená skupina stejně zaměřených lidí poskytne bezpečné prostředí pro přínosné diskuze – jak v online setkáních, tak v chatu. Řešit lze nejen čistě copywriterské záležitosti, ale také můžeme společně ladit systém vaší práce, vybírat nejvhodnější nástroje pro vaše potřeby nebo pomáhat s rozmary klientů.
Ze společných setkání si vždy odnesete víc než jen zpětnou vazbu na vaše téma. Obohatí vás také návrhy na řešení situací, se kterými se potýkají ostatní copywriteři. AHA momenty vám ale přinesou už i vaše přípravy na online setkání.
Během setkání zazní spousta tipů na osvědčené aplikace, kvalitní zdroje informací nebo přínosná školení. Všechno budu průběžně doplňovat do sdíleného dokumentu. Na konci mastermindu tak budete mít všechny tipy přehledně v jednom souboru a budete se k nim moci kdykoliv vrátit.
Spousta společně strávených hodin vybuduje víc než jen dočasnou známost. Absolventi mastermindů mnohdy zůstávají v kontaktu i nadále. Radí se, přehazují si nadbytečné poptávky, doporučují si odborníky z dalších oborů a občas se i sejdou při práci na společných projektech. No, a z toho všeho se může vyklubat i pěkné přátelství.
Ještě komornější prostředí můžete zažít v mastermindu pro pokročilé. Dostanou se do něj jen absolventi základní verze. Zaměříme se na pokročilejší témata a probereme je do větší hloubky. Brány mastermindu pro pokročilé se otevírají jen jednou ročně maximálně čtyřem účastníkům.
Každý měsíc se sejdeme na 3hodinovém videohovoru. Délky se bát nemusíte. Uteče to jako voda. Konkrétní termíny vybereme podle možností účastníků. Ale už teď je jasné, že to bude vždy v pracovní den (kromě pátku) od 9:00 do 12:00.
Během čtyř setkání dopodrobna rozebereme témata, která řeší snad každý z nás: 1. sebepropagace a získávání klientů; 2. práce na zakázkách a komunikace s klienty; 3. cenotvorba a zdražování; 4. time management a efektivita práce. Pravda, témata to jsou pořád dost široká. Proto pomocí hlasování dopředu rozhodnete, na která konkrétní podtémata se zaměříme.
Po každém druhém tematickém setkání nás čeká formát otázek a odpovědí. To je skvělý prostor na probrání všeho, co se neobjeví v tematických setkáních. Trápí vás něco specifického? Pracujete na něčem netradičním? Chystáte nový projekt a chcete zjistit, co na váš nápad říkají kolegové? Přesně to jsou situace jako stvořené pro Q&A setkání.
Na každém setkání vám poskytnou svůj pohled na věc nejprve vaši kolegové. Své rady a doporučení nakonec přidám i já. Ke slovu se vždy dostanou všichni, takže z každého setkání si odnesete až pět různých názorů.
Po celý půlrok můžete s ostatními průběžně diskutovat v uzavřené online skupině. Můžete v ní ale také s předstihem nadhodit téma, které chcete probrat na online schůzce, aby se na něj mohli ostatní dobře připravit. Ve skupině můžete rovněž sdílet svoje pokroky, poznatky, tipy...
Jsem copywriter na volné noze. Textovou osvětu šířím zdarma na blogu i v projektech Přepišme.to a Copyhubky. Píšu svérázný newsletter o copywritingu.
Natáčím Kouzla pro copywritery. Založil jsem Copypátečníky – uzavřenou skupinku pokročilých copywriterů. Můžete mě znát z konferencí CopyCamp, Czech Online Expo, z TV Na volné noze nebo z pořadů Sám sobě marketérem nebo Copýtko.
V roli průvodce jsem vedl už 50+ mastermindových akcí. V roli účastníka mám za sebou 20+ mastermindů. Dobře tedy znám i pohled z druhé strany.
Mastermindový model používáme také na většině setkání Copypátečníků. To je skupinka pokročilých copywriterů, kteří se vzájemně posouvají pomocí online meetingů i průběžných diskuzí v uzavřené online skupině. Tady jsou ohlasy na mastermindové večery:
14 900 Kč
1 den v mastermindu stojí jako 1 filtrovaná káva.
Není začátečník jako začátečník. 😉 Jestli začínáte na volné noze, ale jinak už za sebou máte roky marketingového psaní, rozhodně pojďte do mastermindu.
Pokud ale teprve coby copywriter začínáte sbírat zkušenosti, dejte tomu ještě čas. Aspoň rok intenzivní práce. Ať máte ostatním účastníkům taky co dát. Mezitím vám s rozvojem rád pomůžu třeba formou konzultací či mentoringu.
Důvěra se v mastermindu buduje postupně, ale celkem rychle. Uvidíte, že s každým dalším měsícem se sami budete chtít víc a víc otevřít. Není divu. Všem účastníkům jde o to stejné – v kruhu důvěry probrat to, co je trápí, s čím si nevědí rady nebo v čem si nejsou jistí.
Bé je správně! Na začátku online setkání se sice pravidelně zeptám, co se vám od minule povedlo, ale mastermind rozhodně není přehlídkou chlubílků. Naprostou většinu času si radíme, dáváme zpětnou vazbu, vymýšlíme možná řešení problémů a dělíme se o vlastní zkušenosti i know-how.
Kdepak. Vím, že to tak v některých konceptech mastermindu chodí, ale nejsme ve škole. Aspoň ne v té staré, kterou jsme asi všichni zažili. Během online setkání určitě dostanete spoustu impulzů na to, co byste mohli udělat. Jestli se do toho ale opravdu pustíte, to bude jen a jen na vás.
Rozhodně. Většinou řešíme řemeslné věci, dělíme se o osvědčené postupy, přinášíme tipy na aplikace či nástroje, dáváme si zpětnou vazbu…
A když přijde řeč třeba na cenotvorbu nebo práci s klienty? Překvapí vás, jak inspirativní může být pohled z opačného břehu. Jak pro volnonožce, tak pro agenturní copywritery.
Brány mastermindu se otevírají jen jednou ročně. Jestli o něj máte skutečný zájem, s přihláškou neváhejte. Jakmile se obsadí všechna místa, nezbude vám, než si počkat.
Jen co mi závazně potvrdíte, že se chcete celý půlrok copywritersky rozvíjet, pošlu vám zálohovou fakturu. Najdete v ní i QR kód, díky němuž je platba extrémně jednoduchá a rychlá. Jakmile mi přistanou dukáty na účtu, pošlu vám poděkování a klasickou fakturu.
Napište. Domluvíme se.
Jasně. Kromě mastermindu vám můžu pomoci prostřednictvím konzultací a mentoringu nebo si můžeme pořádně posvítit na vaše texty. Každé má svoje. Výběr je na vás. Nejste si jisti, která forma se nejlépe hodí pro vaše záměry a cíle? Napište mi. Probereme to společně.
Všechna práva vyzvoněna. | Copywriter Roman Věžník