Renomovaný expert na online marketing potřeboval vyvést své texty z bludiště frází a stylistického skřípání. Ale protože Lukáš jinak moc dobře věděl, co chce pomocí písmenek vyjádřit, stačilo nasadit do akce copyediting.
Za výsledek jsem získal zlatého bludišťáka. Jak jinak si vyložit to, že mě tento průvodce bludištěm online marketingu zařadil do týmu profíků, které veřejně doporučuje?
www.lukaspitra.cz
Nelehké zadání mi přišlo od někdejšího e-shopu Nejlevnější nářadí. Majitelé toužili po novém názvu. Jenže se v něm vůbec nemělo objevit slovo nářadí. V novém jménu nesměl figurovat dokonce ani název žádného konkrétního nářadí. Když k dalším požadavkům přičteme i pár obsazených domén u slibně vypadajících nápadů, stal se tenhle naming pořádnou výzvou. A ty já rád! Proto měl klient opravdu z čeho vybírat. O návrhy, které mu nejvíce padly do oka, se podělil se svými zákazníky a ti mu v různých anketách a dotaznících pomohli s rozhodováním. Tak vzniklo Promistry.
www.promistry.cz„Ctihodnosti, řeč většiny právníků, je zkroucená jako paragraf.“
„Námitka! Největší advokátní kancelář ve střední Evropě se tomuto nehezkému trendu úspěšně vyhýbá. Tedy aspoň tam, kde to dovoluje zákon. Třebas v HR a PR. A právě pro tato dvě oddělení HAVEL & PARTNERS jsem připravil Copyosvětovnu – vybalancovaný mix školení a workshopu založený výhradně na textech klienta.“
www.havelpartners.cz
Náborovou microsite jsem nejen textoval, ale taky celou vymýšlel. Samotnou microsite to ale neskončilo. Dál jsem v tom s třebíčskou průmkou lítal například při vymýšlení náborových postů pro její Facebook nebo konceptu tohoto kalendáře.
www.pojdnaspst.czTunění čtyřkolkovýho webu byla fakt jízda. Prima lidi z Gorexu mi naposílali staré texty, přihodili jasnou představu o těch nových a taky volnou ruku a kopec důvěry. Parádní výbavička pro rozjezd copyeditingu. Benzínem a novotou zatím voní texty o čtyřkolkových modelech. A postupně jedeme dál.
www.atv-goes.czNový český výrobce designového nádobí hledal správnou tonalitu svých textů. Aby nevařil z vody, navrhl jsem styl komunikace směrem k zákazníkům a také ladění zpráv, které zůstávají pod pokličkou uvnitř týmu.
KonzultaceKrálovský web copywriting – toť metoda, kterou jsem uplatnil na hlavní texty pro novou webovou prezentaci tohoto wellness hotelu. Nejprve jsem zámecký areál důkladně prošmejdil s průvodcem, ochutnal místní gastro divy a pak se na měsíc zavřel do své copy věže a kouzlil texty pro dvacítku hlavních URL stránek. O zbytek se postaral klient takzvaně in-house.
www.hotel-valec.cz
Nenašli jste tu ukázku z oblasti, která by se aspoň vzdáleně podobala vašemu byznysu?
Napište si o ni. Vytáhnu ji ze šuplíku. Nebo budete mít tu výhodu, že ty nejlepší nápady
dám právě vám, protože budete první.