Byl jsem v <|>
Né. Nechcu se tu s váma dělit vo svý (auto)erotický techtle mechtle či vlhký sny. Jen furt z hlavy nemůžu dostat, co mi do ní zasel Martin Kavkůj: „Pobavilo mě, když se Staněk s Čermákem v podcastu bavili o tom, že nemají rádi slovo dovolená nebo dovča. Čermák říkal: Já říkám, že jsem v piči. Ale hezky v piči. Jako jooooo, ne jako eeeee."
A tak když jsem s kámošama ťapal v plný polní po rumunskym Retezatu, mockrát jsem si uvědomil, že su v pyčy a že je mi tam báječně. Až tak, že jsem v copy věži vyhlásil celozávodní písmenkový volno na ouplně celej červenec. Prostě jsem fuckt 31 dnů nešáhl na prácu.
Doporučuju! V těch hicech stejně nejde kloudně napsat nic jinýho než smajlíkovou SMS. No, ale páč vy jste takový milý zlatý čtenářstvo a já se vrátil dom 3 hoďky před půlnocí, pustil sem si do xichtu větrák a vypotil aspoň pidi verzičku ňůsletru.
Vod zejtra už zasejc radostně najíždím do klávesnicový rachoty. Ale to slovo rachota používám taky v tom hezkým smyslu jako bejt v pyčy. Docvaklo mi totiž, že vod tý doby, co volnonožkuju, jsem nezažil jedinej den, ve kterym by se mi do tý klávesnicový rachoty nechtělo. Jedinej den! A takováhle pohodka je nad fšecky prachy.
Tož hezkej zbytek vpyčyčasu a den před začátkem novýho školního roku zase napočtenou! |
|
Jednoduchej testík: Může z vás bejt dobrej kopík?
Nemějte fedry. Žádný á-bé-cé-dé se nekoná. Stačí ein trochen zalovit ve svý paměti a vrátit se do školních lavic. Právě tak ajn-cvaj vodhalíte, jestli máte dobrý předpoklady pro kopíkování.
Do školy sme chodili všeci. Aspoň na základku. No a taky nás všecky učitýlkové vysírali všemožným zkoušením a písemkováním, žáno? A část tohodle testování znalostí se konalo pomocí votevřejnejch votázek. To sou ty, na který nejde vodpovědět jen ANO/NE nebo a-bé-cé-dé.
Komprende? Cajk. A teď to přijde. Dokázali jste během i těch nejnudnějších hodin vypozorovat, co po vás ve votevřenejch votázkách kantůrci chcou slyšet u tabule nebo co si chcou přečíst v písemce? Dokázali jste jim jít na ruku? Fčíl nechme stranou kecy vo tom, že by to bylo vlezdoprdelkování, prachsprostej pragmatizmus nebo beznázorový papouškování.
Jen si řekněte: Dokázali jste to, nebo ne? Jestli jo, může z vás bejt hodně dobrej copywriter. Přesně to totiž musí každej reklamní textař dělat dnes a denně – vlízt do kebulí kliošům a jejich zákazníkům a vobjevit tam, na jaký votázky, touhy či trable mají texty reagovat.
Tož zpátky do lavic! Aspoň na skok. A naštěstí jen ve vzpomínkách.
|
|
Malá domů
🌀 Mastermind – Malá skupinka, velká důvěra, ještě větší pokroky a hafo AHA momentů. Toť stručná karakteristika copywriterskýho online mástrmájndu. Další běh startuje už v září. Příště se dveře mástrmajndu votevřou zase až za rok.
A co se v takovym copy mastermindu propírá? V minulym běhu jsme třebas horem dolem prošmejdili tohlencto velký téma. 👇
|
|
|