Dneska trochu jindy a jinak. Před chvílí sdílel Pavel Minář na svém facebookovém profilu tento post:
S Bohdanou jsem se párkrát viděl na setkáních volnonožců. Sice jsme spolu zatím nikdy nemluvili, ale znám výsledky její práce, a proto jsem se rozhodl, že ji v její bohulibé činnosti podpořím. (Vy Bohdanu můžete znát třeba z videí Jak ušít roušku, která opravdu sedí nebo Hyeny v době koronaviru.)
Už už jsem měl v košíku naklikaných pár metrů doporučené látky, když vtom jsem si vzpomněl, že znám provozovatele jiného obchodu s látkami. Kouknul jsem na jejich web a ejhle! Nabízí plátno vhodné pro šití roušek:
U Bohdany jsem se ujistil, že tahle látka je opravdu vhodná, objednal ji a zaplatil. No a najednou na mě vyskočilo toto:
O víkendu jsem si trochu lámal hlavu, o čem budou další Copyhubky. Pár úlovků v zásobě ještě mám, ale žádná sláva to není (Klidně něco pošlete…). A teď mi na monitoru září hláška, která by fakt potřebovala přešít. Nakonec jsem tedy díky zevlování na Facebooku zabil 3 mouchy jednou ranou:
✓ Bohdana bude mít z čeho šít roušky pro nemocnice.
✓ Nákupem jsem trošku podpořil e-shop lidí, které znám z orientačního běhu.
✓ A vás, milí čtenáři, můžu pohostit dalšími Copyhubkami. Tak s chutí do nich!
✓ Neopakoval bych se. Třikrát v ní zazní v podstatě to samé – že objednávka byla úspěšně dokončena.
✓ Vynechal bych úředničtinu (titul, IČ, DIČ…).
✓ Přidal bych nějaké to vlídné slovo.
Když to rychle spíchnu na koleni, přešitá hláška by mohla vypadat nějak takto:
Co z dnešních Copyhubek vyplývá pro marketing? I obyčejná hláška, která potvrzuje zaplacení objednávky, vám dává šanci budovat vztah se zákazníky. Tak ji nezabijte úřednickým jazykem. Místo něj zkuste pár vlídných slov.
Díky, že jste si zobli, a přijďte zas. ;-) Jo, a kdybyste taky chtěli (kdekoliv) koupit Bohdaně nějaký ten metr látky na roušky pro nemocnice, tak info je tady.
Líbilo? Chcete mi za text poděkovat? Klidně mi napište (rád odpovím), pošlete odkaz na článek přátelům nebo mě pozvěte na virtuální konvici čaje.